Jak założyć swoją działalność gospodarczą?


Jak wygrać w biznesie?Myśl jak człowiek biznesu Kompletna instrukcja od A do Z dla planujących własną działalność gospodarczą

W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli.

Jak wygrać w biznesie?” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego:

– przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie,

– założenie działalności gospodarczej oraz pierwsze kroki na rynku,

– studium „inkubacji” firmy w warunkach biznesowych aż do pierwszej sprzedaży.

Książka „Jak wygrać w biznesie?” może również okazać się pomocna dla osób, które już postawiły swoje pierwsze kroki w biznesie. Będzie ona doskonałą okazją do zweryfikowania wcześniejszych działań i upewnienia się co do właściwego kierunku rozwoju. Została ona napisana prostym i przystępnym językiem, zrozumiałym dla osób niemających doświadczenia w biznesie. Jednocześnie obszerny i bardzo konkretny zasób wiedzy zawarty w publikacji pozwala pozbyć się obaw, jakie często towarzyszą początkującym przedsiębiorcom.

Jeśli masz pomysł na biznes lub chcesz założyć własną firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć, z tej publikacji dowiesz się:

– Jak odpowiednio przygotować się do prowadzenia firmy?

Znajdziesz tu dokładny plan działania, opisujący szczegółowo wszystkie etapy począwszy od wyboru pomysłu na biznes, po doprecyzowanie najistotniejszych warunków powodzenia i analizę rynku.

– Jak założyć firmę, znaleźć i wyposażyć biuro, zatrudnić pracowników?

Jak wygrać w biznesie?” jest zarazem bardzo praktycznym „poradnikiem operacyjnym”, przeprowadzającym krok po kroku przez wybór najodpowiedniejszej formy prawnej, formalności związane z rejestracją firmy oraz pozostałe przygotowania do startu w warunkach rynkowych.

– Jak skutecznie zacząć działalność, by odnieść sukces?

Najistotniejszy etap w budowie firmy następuje tuż po jej zarejestrowaniu, gdy już będzie gotowa do pracy. W tym momencie bowiem stajesz przed najważniejszym zadaniem: przekonaniem do siebie klientów!

Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich przyszłych, aktualnych i niedoszłych biznesmenów, którzy po prostu chcą wiedzieć „jak wygrywać w biznesie”.

Opinie o ebooku „Jak wygrać w biznesie?”

Ciekawa pozycja, która w prosty sposób przedstawia drogę do założenia własnej firmy.

Marcin inżynier mechanik

Sugestie zaproponowane w książce są bardzo ciekawe. Na tyle ciekawe, że wskazówki związane z motywowaniem pracownika chciałbym odnieść nie tylko do wykonywanej przez niego pracy ale również w szkoleniach bhp w celu zwiększenia świadomości bezpieczeństwa w zakładzie.

Piotr Specjalista ds. BHP

Została ona napisana prostym i przystępnym językiem, zrozumiałym dla osób niemających doświadczenia w biznesie. Jednocześnie obszerny i bardzo konkretny zasób wiedzy zawarty w publikacji pozwala pozbyć się obaw, jakie często towarzyszą początkującym przedsiębiorcom.

Książkę zamówisz na stronie: Jak wygrać w biznesie?»

Czego potrzebuje polski przedsiębiorca, by w obecnych czasach kryzysu bogacić się, a nie zamartwiać koniunkturą?

Czy to możliwie, że od sposobu myślenia zależy nasze działanie, a potem wynik i sukces?

Każdy biznes, przedsiębiorstwo, sukces zaczyna się w świecie przekonań lidera – a więc w głowie.

Wystarczą dwa słowa wypowiedziane w myślach:

To trudne, by najpiękniejszy pomysł, najbardziej szczytna idea, kreatywne rozwiązanie napotkało barierę, którą pokonać najtrudniej – barierę własnych ograniczeń i braku pewności.

Zabójcy pomysłów funkcjonują w każdym otoczeniu, w każdej firmie i środowisku. Słyszymy ich słowa: To się nie uda; Nie damy rady; To niemożliwe; U nas to nie przejdzie; Nie ma sensu i wreszcie: To trudne. Jeśli sam dla siebie jesteś zabójcą pomysłów, ten przekaz odbierze zespół, którym zarządzasz, klienci i szerokie otoczenie biznesowe.

Potęga myślenia zasadza się na tym, że sami sobie, umysł umysłowi, możemy wydawać polecenia i rozkazy oraz tworzyć sugestie. Twój umysł jest zarówno sędzią, wykonawcą, graczem, jak i kontrolerem, menedżerem i pracownikiem. Od dialogu z samym sobą zależy realny efekt.

W książce znajdziesz opis wielu sytuacji biznesowych i studiów przypadków, dotyczących konkretnych przedsiębiorców, które pokazują szanse i zagrożenia, a także rozwój koncepcji biznesowych w polskiej praktyce. Piotr Surdel logicznie, krok po kroku, prowadzi nas przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni wygrywają, a inni nie. Zaprasza czytelnika do zrealizowania pomysłu na biznes życia” – Maciej Bennewicz, Norman Benett Academy.

Pełną wersję książki zamówisz na stronie: Myśl jak człowiek biznesu»

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s