Konto Toyota Bank – jak otworzyć konto osobiste Toyota Bank


Konto osobiste Toyota Bank

Jak otworzyć konto?

Potwierdzenie przyjęcia wniosku

W ciągu 2 dni dni bank skontaktuje się z Tobą , aby potwierdzić przyjęcie wniosku, a także w razie konieczności, uzupełnić dane Próba kontaktu będzie nawiązywana trzykrotnie i gdy w tych próbach nie uda się do Ciebie dodzwonić, to bank przez 1 miesiąc będzie oczekiwał na telefon od Ciebie.

Podczas rozmowy będziesz musiał odpowiedź na kilka weryfikujących Twoją tożsamość pytań, a następnie bank potwierdzi szczegóły zawarte we wniosku.

Potrzebne dokumenty

Na pewno będziesz potrzebował kopii dowodu osobistego oraz gdy wnioskujesz o dodatkowe karty, kopii dowodu osobistego wszystkich osób, które te karty otrzymają.

Przekazanie dokumentów

Doradca umówi Cię na wizytę kuriera. Może on przyjechać do Ciebie już po 2 dniach od rozmowy, a gdy nie będziesz mógł odebrać umowy w domu, to zamów wizytę kuriera w pracy.

Pamiętaj! Jeżeli wnioskujesz o więcej niż jedną kartę, to niezbędna będzie obecność wszystkich osób podczas wizyty kuriera. Np. gdy wnioskujesz o wspólne konto, wymagana będzie obecność obu wnioskodawców.

Podczas wizyty kurier, zanim przekaże Ci umowy,poprosi Cie o dowód osobisty, a gdy pozytywnie przejdziesz weryfikacje danych, to otrzymasz do podpisania: Formularz Osobowy (min 2 podpisy + 1 zgoda na przetwarzanie danych) i inne umowy (5 podpisów).

Na formularzu osobowym podpisuje się także kurier, a jego podpis potwierdza zgodność danych z dowodem osobistym.

Podpisany formularz osobowy i umowy, wkładasz do załączonej koperty koperty zwrotnej wraz z kopią dowodu osobistego, zaklejasz kopertę i oddajesz ją kurierowi, który zwróci ją w banku.

Przetwarzanie dokumentów w banku

Po otrzymaniu dokumentów bank dokona weryfikacji poprawności podpisów oraz otrzymanych dokumentów finansowych.

Jeżeli będą niezgodności , to skontaktuje się z Tobą (3 próby) w celu ich wyjaśnienia. Po pozytywnej weryfikacji dokumentów, nastąpi aktywacja umowy i bank wyśle do Ciebie zamówione karty.

Następnie otrzymasz od banku sms potwierdzający założenie konta bankowego.

Wysyłka telekodu i hasła do sejfu

Telekod wysyłany jest pocztą oddzielną przesyłką – po potwierdzeniu złożenia produktu.

Pamiętaj! Od momentu podpisania umowy do wszelkich zapytań o zawartą umowę będziesz używał 6- cyfrowego Telekodu, który otrzymasz odrębną przesyłką – w bezpiecznej kopercie.

Przy pierwszym połączeniu, system poprosi o zmianę otrzymanego Telekodu – zanim zadzwonisz, wymyśl, jakiego Telekodu będziesz chciał w przyszłości używać.

Pamiętaj! Telekod składa się z 6 cyfr.

Jeżeli podczas wypełniania wniosku zgłosiłeś uruchomienie sejfu elektronicznego do jego aktywacji niezbędne będzie hasło, które otrzymasz w Systemie Bankowości Internetowej. Najpierw musisz zamówić je bezpieczną pocztą w zakładce wiadomości ( po lewej stronie ekranu), następnie po upływie 14 dni hasło przyjdzie do ciebie i odczytasz je w Wiadomościach.

Wysyłka karty i PINu

Karta wysyłana jest po uruchomieniu umowy.

Przesyłkę z 4-cyfrowym PIN-em do karty otrzymasz w bezpiecznej kopercie. Po jej otrzymaniu dzwonisz do banku w celu aktywacji karty.

Aktywacja klucza elektronicznego (tokena)

Procedura aktywacji tokena wymaga zalogowania w systemie telefonicznym- podania identyfikatora klienta i telekodu. Dzwoniszdo Telefonicznej Obsługi Klienta i łączysz się z Doradcą – wybierz aktywację umowy. 1->1 i logowanie w trakcie rozmowy aktywujesz Klucz elektroniczny (token) – podajesz numer klucza wygrawerowany na odwrocie (pierwszy rząd cyfr). W trakcie rozmowy możesz aktywować karty płatnicze.

Aktywacja karty

Karty możesz aktywować w automatycznym serwisie telefonicznym. Musisz przygotować kartę ( potrzebny jest jej numer) Identyfikator i telekod, następnie zadzwoń na numer automatycznego serwisu telefonicznego i wybierasz kolejno:

1. usługi bankowe – wybierz 1
2. aktywuj umowę lub kartę – wybierz 1
3. podaj identyfikator klienta lub karty i trzy losowo wybrane cyfry Telekodu o które poprosi lektor zaloguj się
4. aktywuj kartę – wybierz 2
5. potwierdź poprawność przesłania karty i PINu – wybierz 1
6. podaj numer karty – naciśnij krzyżyk
7. potwierdź aktywację karty – wybierz 1

Twoja karta będzie aktywna w ciągu 2 dni roboczych. Po tym czasie możesz z niej aktywnie korzystać.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s