Reklamacja wycieczki


Jak reklamować nieudany urlop ?

Jeżeli wyjechałeś na wycieczkę za granicę i okazało się, że nie wszystko jest tak, jak obiecywało Ci biuro podróży, to swoje zastrzeżenia zgłoś rezydentowi.

Jeżeli Twoja reklamacja nie zostanie uwzględniona w czasie pobytu, po powrocie zgłoś ją pisemnie do biura podróży, które organizowało Twój wyjazd.

Pamiętaj ! Masz do tego prawo nawet wtedy, gdy nie masz potwierdzenia rezydenta, że zgłaszałeś zastrzeżenia. Reklamację należy złożyć w ciągu 30 dni od zakończenia imprezy. Warto zachować katalog i ulotki, a na urlopie zrobić zdjęcia. Będą to dowody, które potwierdzą Twoje roszczenia.

Formularz reklamacji dostępny jest na stronie http://www.konsument.gov.pl/.

Należy w nim napisać, do czego masz zastrzeżenia oraz określić swoje żądania.

Pamiętaj ! Jeżeli będzie formułował roszczenia, to posłuż się tzw. Tabelą Frankfurcką (dostępna na http://www.konsument.gov.pl/). Znajdziesz w niej podpowiedzi, jaki procent opłaty powinien zostać odliczony za określone niedociągnięcia biura podróży.

Pamiętaj ! Zrób kopię pisma i poproś pracownika biura podróży, by potwierdził na niej przyjęcie Twojej reklamacji.

Gdy biuro podróży nie ustosunkuje się do złożonej reklamacji w ciągu 30 dni, to będzie to oznaczało, że została ona uznana. W przeciwnym wypadku trzeba będzie dochodzić swoich roszczeń przez sądem.

Warto wiedzieć ! Jeżeli będziesz miał problemy, to możesz poprosić o pomoc Federację Konsumentów (http://www.federacja-konsumentow.org.pl/), a gdy wycieczka była załatwiana przez biuro podróży, które znajduje się na terenie jednego z państw Unii – Europejskie Centrum Konsumenckie.

To Ci może pomóc

Jak złożyć reklamcję w biurze podróży ?Zobacz, jak złożyć skuteczną REKLAMACJĘ w biurze podróży i odzyskać swoje pieniądze!

Wróciłeś właśnie z koszmarnych wakacji i czujesz się oszukany przez biuro podróży? Obiecywano Ci wspaniałe pokoje, wyśmienite posiłki i uprzejmą obsługę? Jeśli biuro podróży nie wywiązało się ze swoich obietnic – złóż reklamację i odzyskaj swoje pieniądze! Ta książka da Ci nie tylko gotowy wzór reklamacji, ale przede wszystkim zawiera wyczerpujący opis, jak napisać reklamację. Nie czekaj dłużej, masz tylko 30 dni od końca wczasów na złożenie reklamacji.

szczegóły: Jak złożyć reklamację w biurze podróży

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s