Jak oszczędzać pieniądze …cz.6



Czy chciałbyś w ciągu 1 miesiąca bez większego wysiłku zaoszczędzić nawet 992 zł? …

Wielu osobom wyda się to niemożliwe, jednak poznając fundamentalne prawa, które rządzą Twoimi finansami, dowiesz się co powoduje, że każdego dnia z Twojego portfela uciekają pieniądze. Poznając te prawa powstrzymasz ucieczkę swoich pieniędzy raz na zawsze.

Jeżeli jesteś osobą, która nie potrzebuje dodatkowej gotówki, to moja dzisiejsza propozycja nie będzie dla Ciebie ciekawa. Ale osoby, które czują, że czegoś im brakuje, powinny przyjrzeć się dokładniej Pakietowi 3 książek: 3 kroki do niezależności finansowej.

Aby przejść do opisu Pakietu kliknij tutaj >>

W pakiecie znajdują się trzy 3 bestsellerowe książki: Budżet domowy pod ostrzałem, Inwestuj w swój dług oraz Inwestuj w swój etat.

Te trzy książki to kopalnia wiedzy, dzięki której dowiadujemy się jak zaoszczędzić kilkaset złotych miesięcznie.  Z książek można również dowiedzieć jak te zaoszczędzone pieniądze bez ryzyka zainwestować oraz  który kredyt spłacić, jako pierwszy.

Czy tylko 992 zł ?

Na początku napisałem, czy chciałbyś zaoszczędzić 992 zł w ciągu 1 miesiąca, a co byś powiedział na 172 698 zł ?, bo tyle może zostać w Twojej kieszeni po 30 latach wprowadzania w życie porad, które są zawarte w proponowanych książkach.

A oto dowód na to, że takie oszczędności są możliwe :

Mirosław Skwarek (pracownik Wydawnictwa Złote Myśli) przeprowadził na sobie pewien eksperyment. Przez tydzień wprowadzał w swoich życiowych nawykach tyle zmian ile było tylko możliwe. Wykorzystał do tego porady z książki Budżet domowy pod ostrzałem .

Mirosław Skwarek :

„Wypisałem wszystkie możliwe sposoby na mądre gospodarowanie pieniędzmi z książki Budżet domowy pod ostrzałem i z ołówkiem w ręku wprowadzałem je w życie. Odwiedziłem bank, wykonałem kilka telefonów, zmieniłem nawyki dotyczące robienia zakupów. Po tygodniu okazało się, że bez większego wysiłku czy wyrzeczeń udało mi się zaoszczędzić 248 złotych, które wcześniej wydawałem bezsensownie.”

Tak więc w ciągu miesiąca można by zaoszczędzić 992 zł (4 x 248 = 992 zł). Wykorzystując te porady po 30 latach można by mieć nie tylko dodatkowe 172 698 zł, bo dzięki poradom z książki Inwestuj w swój dług pieniądze mogą pracować dla nas. Istniej możliwosć, ze suma dodatkowych pieniędzy w portfelu mogłaby wzrosnąć nawet kilkukrotnie.

Cena pakietu została specjalnie obniżona z 137.50 zł do 59.90 zł. Dodatkowo kupując Pakiet otrzymasz gratis ebooka „Sztuka dawania prezentów” o wartości 19,97 zł.

Skomentuj

