Skuteczny telemarketing – techniki sprzedaży przez telefon


Jak sprzedawać przez telefon ?

Hipnotyczny telemarketing

Hipnotyczny telemarketing
Dariusz Skraskowski

Chcesz poznać sekrety skutecznej rozmowy telefonicznej, czyli hipnotyczny telemarketing w praktyce?

Większość handlowych poszukiwań i kontaktów odbywa się za pośrednictwem telefonu. Jak zatem najefektywniej go wykorzystasz? Od czego zaczniesz? Który z elementów jest kluczem do Twojego sukcesu?

Książka ta to intensywny kurs dla tych osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z telefonu. W zależności od Twojego doświadczenia i zdobytej wiedzy, niektóre części tego kursu będą dla Ciebie znajome. Zdaję sobie sprawę, że każdy wyrusza z innego miejsca i zmierza ku innym celom. Dlatego wybierz te elementy, które pasują do Twojej sytuacji i wykorzystaj je w praktyce.

Tylko wyobraź sobie, jakby to było, gdybyś wiedział, co jest naprawdę ważne i na co zwrócić uwagę przy rozmowie telefonicznej, czym kierować się przy wyborze kontaktów z listy, aby Twoja praca była skuteczna i jednocześnie sprawiała przyjemność.

Bez względu na to, czy jesteś telemarketerem, handlowcem, przedsiębiorcą czy windykatorem należności, możesz prowadzić rozmowy, które będą jeszcze skuteczniejsze. Dzięki publikacji Hipnotyczny telemarketing całkowicie samodzielnie napiszesz lub udoskonalisz swój scenariusz rozmowy telefonicznej.

Dowiedz się, czym jest skuteczny hipnotyczny telemarketing, dzięki któremu zwiększysz swoje zyski.

Książkę zamówisz na stronie: Hipnotyczny telemarketing


Dzwonisz, sprzedajesz

Dzwonisz, sprzedajesz
Artur Affek

Po prostu sprzedajesz więcej przez telefon

Publikacja Dzwonisz, sprzedajesz jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym:

  • Jak budować emocje, które sprzedają?
  • Jak odczytywać treści maskowane między słowami?
  • Jak przebić się przez negatywne nastawienie rozmówcy?
  • Jak dobrze „wyglądać” przez telefon?
  • Jak badać rozmówcę za pomocą pytań?
  • Jak walczyć z niemal każdym rodzajem obiekcji klienta?
  • Jak zamknąć sprzedaż?

Arturowi Affkowi udało się stworzyć unikatowy poradnik, który nie dość, że rozbawia do łez komicznymi przykładami i kwiecistymi metaforami, to w dodatku, bazując na konkretach, uczy, w jaki sposób wypracować indywidualne podejście do każdego klienta. Sprzedaż telefoniczna staje się zabawą, wyzwaniem i przygodą, co przekłada się na rosnące korzyści finansowe i możliwości awansu.

To pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Pełną wersję publikacji zamówisz na stronie: Dzwonisz, sprzedajesz

 

About these ads

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s